לא הייתה קים קרדשיאן.
ולא דיוויד בקהאם.
היא אפילו לא קיימת באמת.
קוראים לה מרי.
והיא משפיענית מבוססת בינה מלאכותית.
ופרזנטורית החדשה של חברת וודאפון האירופאית.
חברת
Vodafone
העלו אותה לרשתות חברתיות כחלק מהקמפיין שלהם למשחקי ווימבלדון –
והיא עקפה בלייקים ובתגובות כל סלב אחר שהופיע שם.
יותר מ-295,000 לייקים לפוסט אחד שלה.
והכי מטורף? כל העבודה סביבה גם נעשתה ב-AI: התמונות, הסרטונים, הטקסטים ואפילו ה"אישיות".
אנחנו נכנסים לעידן שבו דמויות סינתטיות מתחילות להחליף משפיענים אנושיים.
וכלי בינה מחליפים צלמים, כותבים ואנשי צוות,
והפעם, לא מדובר בפיילוט – אלא בקמפיין ענק אמיתי שהתרחש עכשיו.
תתחילו להשקיע בבינה מלאכותית – זה כבר לא העתיד, זה עכשיו!
